Konu dışı - Hayvanseverlik

Merhaba bloğumu takip eden güzel insanlar. Dün akşam gördüğüm çok etkilendiğim bir fotoğrafı sizinle paylaşmak istiyorum. Biliyorsunuzki geçtiğimiz haftalarda gezi parkı eylemleri vardı. Eylemlerin doğruluğu veya yanlışlığı ile ilgilenmiyorum açıkcası. Hep aklım gezi parkında yaşayan o zavallı miniklerde idi. Çünkü hem gezi parkına çadır kuranlar olsun, hem polisin aşırı derecede gaz kullanması olsun beni düşündürüyordu. Oradaki hayvanların huzuru kalmamıştı çünkü. İnsanlar yine kendi dünya işleri için hayvanların huzurunu bozuyordu. Düşünsenize ne kadar korkmuştur o minik yavrular.

Burukta olsa sevindirici bir resim ile karşılaştım. Dün gece gördüğüm resim böyle güzel insanlarında ülkemizde olması adına beni sevindirdi. Bu güzel insanlar gazdan etkilenin bir köpekciğin gözlerini siliyorlardı. Gerçekten çok duygulandım görünce. Binlerce kez teşekkür ettim o insanlara. O ağzı olup dili olmayan canlılara karşı duyarlılıklarından dolayı.



Bu arada bir önceki yazımız lavanta kesesi hakkında idi. "Lavanta Kesesi Toptan" hakkındaki yazımızı dilerseniz ziyaret edebilirsiniz. 

Yorumlar